فوق تخصص | دکتر لیلا بهاری

کمردرد اغلب بدون دلیل ایجاد می شود که پزشک شما می تواند آن را با آزمایش و تصویربرداری شناسایی کند. شرایطی که معمولاً با کمردرد مرتبط هستند عبارتند از:

کشیدگی ماهیچه یا رباط. بلند کردن مکرر اجسام سنگین یا یک حرکت ناهنجار ناگهانی می تواند عضلات پشت و رباط های ستون فقرات را تحت فشار قرار دهد. اگر در شرایط بدنی نامناسبی هستید، فشار مداوم روی کمر می تواند باعث اسپاسم عضلانی دردناک شود.
دیسک های برآمده یا پاره شده دیسک ها به عنوان بالشتک بین استخوان ها (مهره ها) در ستون فقرات شما عمل می کنند. مواد نرم داخل دیسک می توانند برآمده یا پاره شوند و روی عصب فشار بیاورند. با این حال، می‌توانید دیسکی برآمده یا پاره شده بدون اینکه کمردرد داشته باشید. بیماری دیسک اغلب به طور اتفاقی مشاهده می شود.
آرتروز. استئوآرتریت می تواند کمر را تحت تاثیر قرار دهد. در برخی موارد، آرتریت در ستون فقرات می تواند منجر به باریک شدن فضای اطراف نخاع شود، وضعیتی که به آن تنگی نخاعی می گویند.
پوکی استخوان. اگر استخوان‌های شما متخلخل و شکننده شوند، مهره‌های ستون فقرات شما ممکن است دچار شکستگی‌های دردناک شوند.

ویزیت غیر حضوری درد کمر

  • جهت ثبت نسخه الکترونیکی از صحت کد ملی خودتان اطمینان حاصل فرمایید
  • در صورت مصرف نکردن دارو واژه ( دارو مصرف نمی کنم ) را تایپ کنید
  • زمان شروع علائم - زمان تشدید علائم - تاریخ آخرین مراجعه به پزشک - سابقه کلیه اقدامان درمانی و تشخیص اعم از : فیزیوتراپی، تزریقات مفصلی، لیزر شاک ویو
  • قیمت: 250,000 تومان
    مبلغ ویزیت 250 هزارتومان می باشد